Heb je iets besteld maar past het toch niet helemaal goed? Dan kun je dit product ruilen voor een andere maat, mits het op voorraad is. Wanneer wij je retour ontvangen sturen we zo snel mogelijk de goede maat naar je op. Hebben we dit product niet meer? Dan krijg je het bedrag teruggestort op je rekening.
Je hoeft je retour niet bij ons te melden. De kosten van retourneren zijn voor de klant zelf. Zodra wij de retour hebben ontvangen word het geld teruggestort. Dit kan enkele dagen duren voordat het op de rekening staat.
Voeg de factuur toe bij je pakketje die je retourneert en vermeld wat de reden is van retourneren. Zo kunnen wij onze kwaliteit verbeteren.
Als je een klacht hebt over een artikel dat je online hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur zo veel mogelijk gegevens mee, waaronder bij voorkeur specifieke bestelnummers.
Als je een artikel hebt geretourneerd dat ondeugdelijk is, vergoeden we ook de retourkosten die je hebt moeten maken.